5.0
gebaseerd op 294 reviews

Blij dat ik Myrthe weer gevonden heb! Professionele service en heerlijke behandeling.

María - ongeveer 3 jaar geleden

Wederom een prima behandeling…I”ll be back!

Henk - ongeveer 3 jaar geleden

Manicure 30 min. met gellak. Zeer tevreden. Mooi verzorgde nagels door ervaren en vriendelijke manicure. Goede prijs/kwaliteit.
Een echte aanrader.

Monique - ongeveer 3 jaar geleden

Super afspraak gehad

Danique - ongeveer 3 jaar geleden