Blij dat ik Myrthe weer gevonden heb! Professionele service en heerlijke behandeling.
María
-
ongeveer 3 jaar geleden
Wederom een prima behandeling…I”ll be back!
Henk
-
ongeveer 3 jaar geleden
Manicure 30 min. met gellak. Zeer tevreden. Mooi verzorgde nagels door ervaren en vriendelijke manicure. Goede prijs/kwaliteit.
Een echte aanrader.
Monique
-
ongeveer 3 jaar geleden
Super afspraak gehad
Danique
-
ongeveer 3 jaar geleden